torsdag 30 juli 2009

Tillbaks här igen!

OJOJOJ vad tiden går, jag har inte haft tid att skriva här inte. Mycket har hänt, Tysklands helgen var jättefin och frissan där fixa mitt hår ganska hyffsatbra, ska bara vänja mej. Vi fick känna på lite av lyxliv, trevligt men inget jag skulle vilja ha alltid. God midda och ett nyttigt och trevligt samtal med ett par av barnen var inte fel vad jag tror :) jag fick en fin present av chefens son, som uppskatning för jag varit så snäll och bra mot hans barn när dom sommarjobba hos oss nu i Juli. Igår ringde jag min ena svärdotter som nu väntar barn, ett långt och mycket trevligt samtal. Känns så bra att kunna prata med svärdöttrarna, man får bara ta det lite försiktigt. Vill ju inte säga eller göra så att någon blir lessen eller sårad. Har ju själv haft en svärmor för länge sedan och sån vill jag INTE vara. Och så ska vi vara barnvakt i kväll några timmar jättekul, ska nog natta henne i den pyjamasen som jag köpte igår:) Jobbet kallar, ska gå idag 35 min promenad, nyttigt.

Inga kommentarer: