torsdag 9 juli 2009

Längtar efter Knallhult!!!

Så är det snart helg, oj vad gott. Har grattat en son på namnsdagen men inget svar, är ju inte tvunget men hade varit kul att veta att det gått fram. En son jobbar häcken av sig för att få det fint eller två söner :( :) Har plockat lite svamp idag :) Gubben ska jobba på lördag så det blir inget mycket med husvagn denna helg. Bara till Goa vänner på lördag till söndag, inte så bara ska bli mycket trevligt. Hoppas att en son med sambo får en fin semester på Kreta. Vill att alla har det bra. Undrar om det är någon som bryr sig om oss, hur vi har det. Gör säker någon men man vill veta. Längtar efter att få rå om de mina i Knallhult och lilla Alicia:):). Låter som jag är egoistisk men man vill känna lite gott.........

3 kommentarer:

Dessie sa...

Visst bryr vi oss om er :) Vi längtar till Knallhult så vi håller på o spricka alla tre :D Kommer bli supermysigt!

våren sa...

Dessie ta det inte personligt det finns fler som jag tänker på. Kram till dej

Anders sa...

hej hej på dej mamma! inte ofta jag kommenterar här inne. längtar till knallhult o få komma ifrån allt annat en helg o bara vara med familjen o fiskarna. :P
Hoppas allt är bra med er. hehe jag har inte glömt grillningen, lovar! :)Ha de gött o sköt om er. Kram