söndag 5 juli 2009

Suck!!! :)

Suck!!! nu är klockan snart 20 och vi har det lugnt. jag klagar inte men den har varit en intensiv helg och man är inte van :) Vet inte var jag ska börja men den syn jag såg från hemvägen från jobb i fredags gjorde att mitt leende var lika stort som på en viss liten tös, öra från öra. jag såg min lille gubbe vid bandybanan körande med vagn och vårat lilla barnbarn, så stolt och lycklig. Hela helgen med lilla barnbarnet var underbart. Skulle kunna skriva mycket men behövs ej, allt finns i våra hjärtan. var sedan idag hos vårt äldsta barn på grilllunch, mycket trevligt och gott. Kolla runt lite så mycket fint han fixat med sitt hus. Duktig du är och kämpar på som bara den, du ska veta att vi är mycket stolta över dej.

1 kommentar:

Lisa Olsson sa...

Tack! Kul att läsa.
kram /Lisa