onsdag 15 juli 2009

Döttrar :)

Monmon! Så är det jobbedag igen och då menar jag jobbedag, inte bara mej själv utan har tre stycken valpar som jag ska sätta i arbete hela dagarna nu i 14 dagar. Chefen och en av sönerna är på semester, den andra sonen lyser med sin frånvaro den mesta av tiden, så det är jag som får vara chef :( Trevligt var att ha en son på besök igår ett tag, blev klippt och han bjöd hem oss på grillkväll nästa vecka :) Efter jobbet idag ska jag och mina döttrar :) på shopping runda blir Väla. Hoppas att jag hittar nått kul är ett tag sedan jag köpte nått nytt. Vi ska äta där på nått bra ställe och kolla lite folk,mamma bjuder. Är lovad att bli bjuden på vildsvins middag sen en dag, det ser man fram mot. Måste sticka nu...........Glömde skriva att jag hade trevligt besök på jobbet igår lagom till fikan.

2 kommentarer:

Lisa Olsson sa...

Det var jättetrevligt på Väla, vi får göra om det så vi kan titta i den andra hälften av butikerna också. :)

Lisa Olsson sa...

Förresten, i förmiddags utsågs min blogg till Dagens Blog på en site för mountainbike-åkare. :) Fick 60 extra besökare därifrån på ett par timmar.
kram /Lisa