måndag 6 juli 2009

Besöka någon?

Alltid kul att besöka släkt och vänner, så är det och det tycker jag verkligen MEN varför attan kan inte dom komma till oss. Jag vet att vi är välkomna hos alla och när som helst om så bara vi har vägarna förbi. Förr när vi hade hus och trädgård då kom folk till oss också, ja kanske är det så att bor man i lägenhet så är det inte så kul längre. jaja lite besök får vi men det finns dom som nästan aldrig kommer nu mera eller bara när dom blir bjudna. Du eller ni som blir lite sur eller arg på detta kanske känner sig träffad. Nu har jag gnällt lite, känns bra.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj jisses, jag förstår EXAKT hur du känner dig!! Visst är det trist när de man åker och hälsar på (vänner/familj) och att de inte kan köra och hälsa på en i ens hem... Det är ganska trist att man alltid ska behöva bjuda in folk, och man undrar om spantaniteten har försvunnit från jordens yta. Efter ett tag tröttnar man på att alltid vara besökaren...

våren sa...

Känns skönt att det finns någon som förstår :)Vore kul att veta vem du är, är du samma anonym som sist jag växla ord med?

Anonym sa...

Ja, samma anonym=)
Jag är bara en som känner ett par av dina söner=)

våren sa...

Du "anonym" fy attan vad nyfiken jag är :) men men du väljer själv, ha det gott i sommarvärmen