måndag 20 juli 2009

Full rulle hela helgen!!

Helgen slut! Har varit en innehållsrik helg , träffat många av barnen :) Börja med att få besök i Hjörnered var mycket trevligt, vi grilla och satt och snacka en massa. Lilla barnbarnet var så go och fin hela tiden, första gången för henne i husvagnen. Kissväder på lödagen så vi körde hem, ringde lilla dottern som kom på middag och så skulle hon hjälpa oss med datorn. Fixa inte det riktigt så en killkompis kom också och hjälpte till,han fick lite middag han också. Trevligt besök som kom att vara till ca22 tror jag klockan var. Du läser nog min blogg så tack för hjälpen. Tänkte köra ut på en liten svamptur på söndagen men nej regna hela tiden. Minsta sonen ringde, dom har kommit hem från Kreta och ville visa kort och snacka en stund. Alltid roligt när dom kommer, blev glass vispad grädde och blåbär mums.Så det är mycket trevligt som hänt i helgen. På fredag bär det iväg till Orrefors med husvagn och på lördag kommer min kompis från jobbet ut. Vi ska visa henne runt på olika glasbruk och anat trevligt där runtomkring. Blir grillning på kvällen och för henne övernattning i en stuga på campingen.Nä nu måste jag fixa till mej måste GÅ till jobbet idag.

4 kommentarer:

Lisa Olsson sa...

Då tycker jag ni ska bjuda mig på middag eller fika i veckan. :)
kram /Lisa

Dessie sa...

Hehe, nej jag städar faktiskt för att det behövdes :P Hoppas nu vädret blir ok imorron.

Anders sa...

hej hej! visst va de trevligt i fredags. :) Nästa gång du behöver bilen så säga bara till så kan jag ställa min bil hos er när vi åker till jobbet. Kram/Anders

våren sa...

Så gulligt av dej.Kram/ mamma :) (Tar det när det uppenbart är dålit väder)