fredag 17 juli 2009

Fredag :):)

Så äntligen fredag igen, synd bara att det ska vara trist väder det mesta av helgen. Men men idag ska det iallafall vara fint och vi tar vagnen till Hjörnered och vårt lilla barnbarn och hennes föräldrar kommer ut till oss några timmar. Mycket trevligt ska det bli. Jag har bekymmer med min bästa vän hon har så attans ont i sin arm och inte gör sjukvården mycket och inte snabbt heller. Är så synd om henne, önskar att jag kunde hjälpa min vän. Får se vi kör nog hem i morgon om vädret är för kass. Kan ju städa här hemma lite behövs ser jag, hinner inte med sådant jobb mitt i veckan. Tråkigt att städa :( kanske skulle söka någon som fixa det till mej, eller nej......Till jobbet nu, tar 35 min att gå och kanske det tar lite på fläsket också :)

Inga kommentarer: