tisdag 21 juli 2009

jobb mycket jobb

Mon mon! Många blir glada när chefen är på semester men inte jag. Han och en av sönerna åkte och den yngre sonen och jag skulle fixa jobbet men nix, jag får sköta det mesta hela tiden. För honom är det viktigare att lägga tak komma sent den dag orka komma till jobbet och gå hem tidigt SUCK. Igår ringde han och sa att han är i Tyskland, är så attans sur på han. Jag sa ju vad jag tyckte och tänkte till honom förra veckan och så blir det så här ändå. Så jag har mycket att göra på jobb+ att jag ska hålla semestersonens 3 valpar med jobb, är ju inte mycket dom kan fixa där. Dom stackarna kan ju inte torka hyller i två veckor så jag skicka hem dom igår.Blir nog bättre med att hinna vad jag ska idag när jag inte måste hitta jobb till valparna. (Alla tre är rara och trevliga) Jag har bil idag och jag har bestämt att ha en lugn morgon så jag börjar jobbet 8 idag. Grillkväll i Skånes Fagerult, trevligt hoppas att det är hyfsat bra väder.

1 kommentar:

Lisa Olsson sa...

När man läser att du är så "attans sur på han" så förstår man hur mycket du egentligen vill svära och gorma över det. :)

kram /Lisa