fredag 11 september 2009

REVOLUTION!!!????!!!!

Sitter och pratar med min lille gubbe, hur göra nu fyller en av mina söner år igen. En som jag inte grattat på länge för att han inte vill, men jag då som mamma vill ju han är min son. Många ideer hur jag ska göra och inget blir bra hur jag än tänker. Varför ska jag inte få , varför ska det vara så jädrans konstigt. Vet ni jag kör ut med en flaska vin sätter på trappan sen kör jag hem igen. Kl 20 ska jag på Afrodans sen är den dagen slut..........så har jag iallafall varit där och .......skit samma.....eller nej jag bryr mej

2 kommentarer:

Lisa Olsson sa...

Du kan ju besöka honom på den dagen, så där ett spontant och trevligt besök. När han sedan protesterar med "Men jag har ju slutat fira födelsedagar!" så svara du med "Fyller du år idag?? Det hade jag glömt, du vill ju aldrig bli firad."
:)

kram /Lisa

våren sa...

hmmm ja nått sånt får det bli kanske....