måndag 28 september 2009

Lite smått och gott


Måndagsmorgon och pissväder, jag som måste gå till jobb :( En stark kopp kaffe ( jaja jag har börjat med den lasten igen efter många års uppehåll) ska nog få igång mej igen efter en skön semester. Betala räkningarna så här tidigt är inte kul men nu är det gjort, hinner inte på kvällen har mycket att fixa de första dagarna denna veckan. Blir kanske att jobba över idag, får se hur mycket dom har sopat under mattan till mej på jobb och så är det Afrodans i morgon. Onsdag frissan, undrar vad hon ska säga ser ju att jag varit någon annanstans. Var hos goda vänner igår på fika......många tankar om hur olika vi åldras, glad så länge vi kan kuta runt som vi gör gubben och jag. Kom att tänka på att det snart är advent går fort dit nu, vilken härlig tid vi går till mötes. Älskar alla fina pyntade fönster med ljus och stjärnor. Jag ska nog påminna dej så du inte glömmer att sätta upp du också :) vet nog vem som känner sig träffad :) :) eller?

3 kommentarer:

Lisa Olsson sa...

Hmpf! Säkert jag som ska känna mig träffad. :)
Julgran blir det inte, men resten ska väl komma upp någonstans.

Det är bra och kul att ni fortfarade springer runt i skogen, enda skillnaden sen om en 10 - 20 år är att ni får väl ta med rullatorn. :)

våren sa...

haha klart jag mena dej :):)

Lisa Olsson sa...

Som mycket annat så är det lite annorlunda nu. Nu ser jag fram emot det och tycker det kommer bli kul. :)