torsdag 1 oktober 2009

Godmorgon!!!

Inte klokt att säga det kl 10 på förm.Var hos frissan igårkväll och när jag kom ut till bilen så börja jag frysa, hela jag skaka inte var jag en bra bilförare mellan frissan och hemma är väll en mil eller nåt att köra. Rolf kom ut och fixa in bilen i garaget och mej i säng. Alkohol kan vara bra ibland, jag fick en stor Suthern comfort och en ibumitin efter en halv tim så börja jag bli varm igen och kunde hålla kroppen stilla. Nu sitter jag med en stor kopp starkt kaffe, känns lite bättre nu ska försöka pyssla om mej så att jag kan gå till jobb i morgon. Jag behövs där för R, S ska till Stockholm. Blev lite rädd att det var svininfl, men kan nog inte vara så för då hade jag inte varit så pass bra redan idag. Tur att detta kom nu för nästa helg ska gubben och jag med till Örebro på våran mässa hela helgen, blir ca 140 pers( fred till sön). Nu e jag swett kaffet körde nog runt kommer kanske mer under dagen...........Lunch,blir en kopp kaffe till och en knäckemacka. Flera på jobb har ringt och undrar hur det är med mej, minstingen har jag också haft kontakt med. Jaja det verkar att gå på rätt håll. Folk tycker bara att det är konstigt "Du är ju aldrig dålig" säger dom, men även jag kan bli det :(...........

4 kommentarer:

Dessie sa...

Krya på dig! Alicia skickar ett gäng blöta pussar till farmor :)

våren sa...

Så gulligt :) tack! Krama om det lilla gullet från mej/Lillemor

Lisa Olsson sa...

Du får ta några stora whiskey så blir det säkert snabbt bättre.
Allt blir iaf roligare och tiden går fortare då. :)

våren sa...

Tack för tipset:) blir kanske en irish coffe med mycket grädde i kväll, kommer nog att värma en frusen kropp.