måndag 25 maj 2009

Jag vet inte om jag ska hålla på med detta sätt att skriva av sig på när det gäller både glädje och tråkigheter. Tror mej förstå att meningen med komentarer är att dom också är fria, är ju inte bara från den ena sidan som ska vara från hjärtat. Är det bara den ena parten som får visa vad den känner och tycker. Vi har väll alla rätt att skriva och att göra det, mycket bra det visar vad man är för person. Är också ett sätt att lära känna den personen på om man har svårt att nå den på annat sätt,mycket bra tycker jag. Det är med stor sorg en bloggskrivare inte kan vara sitt rätta jag längre bara för att andra också är ärliga i vad dom tycker och känner. Att vara ärlig med vad man känner ger bra relationer med sin omgivning och framtiden. Jag har också svårt att prata om vad jag tycker, så för mej är det också en bra grej att skriva av sig. Andra har då en möjlighet att nå mej och förstå mej...........Måste börja fixa till mej ska till jobbet men det känns som det kvittar idag.

Inga kommentarer: